ΔΕΞΙ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ

Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το ανθρώπινο σώμα, ένα από τα θέματα που μελετήσαμε, ήταν η αμφιπλευρικότητα. Αν και έννοια δύσκολη για παιδιά νηπιακής ηλικίας, κάναμε μία πρώτη προσέγγιση στο διαχωρισμό του δεξιού και του αριστερού μας χεριού και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά!!
Για να επιτύχουμε το διαχωρισμό δεξιού και αριστερού χεριού, τοποθετήσαμε ένα βραχιολάκι στο δεξί μας χέρι με χρώματα της επιλογής μας.Κάποια κορίτσια έβαλαν ΚΑΙ δαχτυλίδι! :)





Τοποθετήσαμε διάφορα πράγματα, άλλα δεξιά μας και άλλα αριστερά μας και το κάθε παιδί έπρεπε να βρει σε ποια πλευρά του είναι το κάθε αντικείμενο. Έπειτα, είπαμε ποιο παιδί κάθεται δεξιά και ποιο αριστερά μας.Καθήσαμε δίπλα-δίπλα αλλά και απέναντι και παρατηρήσαμε που βρισκόταν κάθε φορά το δεξί χεράκι των συμμαθητών μας.Έτσι δεν μπερδευόμαστε πια όταν κάνουμε προσευχή!
Μάθαμε όμως κι ένα καινούριο τραγουδάκι με το οποίο κάναμε τη γυμναστική μας, ακολουθώντας τα λόγια του τραγουδιού!
«Το δεξί χεράκι επάνω, τη γυμναστική μου κάνω,
και το αριστερό ψηλά, παλαμάκια τραλαλα 

Τα χεράκια στη μεσούλα, έγινα σωστή σταμνούλα
τώρα και στο κεφαλάκι, έγινα και καλαθάκι!»

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου