ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ.ΧΡΟΝΙΑ 2014-15


ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014-15

 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΟ Π.ΡΕΝΟΥΑΡ
  

Στα πλαίσια της συμμετοχής μας στο Τοπικό Δίκτυο Τεχνών (θέατρο, φωτογραφία, εικαστικά, μουσική) με  θέμα:  

       «Παιχνίδια με κλικ, χρώματα και νότες» 

επισκεφθήκαμε το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ώστε να έρθουμε σε μια πρώτη επαφή και γνωριμία με πίνακες ζωγραφικής.



Στο μουσείο συμμετείχαμε σε  εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην έκθεση με επιλογή έργων της Ρωσικής Πρωτοπορίας, της συλλογής Κωστάκη. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος ανακαλύψαμε  την έννοια της μουσειακής συλλογής, εξερευνήσαμε  τις ετερόκλητες τάσεις της παραστατικής και μη παραστατικής ζωγραφικής της συλλογής, διασκεδάσαμε με εικαστικές δραστηριότητες και με θεατρικό παιχνίδι ρόλων, εφορμώντας πάντα από τα έργα της έκθεσης.


 









Η μοναδική ομαδική δημιουργία μας!





Χωρισμένοι σε ομάδες ψάξαμε στο Διαδίκτυο εικόνες από πίνακες ζωγραφικής που μας άρεσαν. Κατόπιν σχετικής ψηφοφορίας επιλέξαμε τον πίνακα του P. Renoir...





                              "Ομπρέλες"
                        

Στη συνέχεια κι αφού φέραμε όλοι τις αγαπημένες μας ομπρέλες στο σχολείο, παίξαμε ...






Στην πραγματικότητα κάποιοι έπαιζαν και οι υπόλοιποι φωτογράφιζαν!
 Ακολούθησαν παιχνίδια ρόλων με την αναπαράσταση  της σκηνής του πίνακα...










Τα μοντέλα ήταν πραγματικά εκφραστικά αλλά και οι φωτογράφοι εξίσου δημιουργικοί!!!
Παρακολουθησαμε το σχετικό τραγούδι το οποίο και χορέψαμε...



Και εμπνευσμένοι :)  ζωγραφίσαμε τον πίνακα.


             




Αλλά επειδή είμαστε μεγάλοι καλλιτέχνες καταφέραμε  να συνεχίσουμε μόνοι μας τον πίνακα.
πριν...




και μετά…

 
Στη συνέχεια διαβάσαμε τη ζωή του ζωγράφου Π.Ρενουάρ που ζωγράφισε τον πίνακα "Ομπρέλες"που μας άρεσε πολύ κι αποφασίσαμε να την ζωγραφίσουμε.
Εκτυπώσαμε ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το Διαδίκτυο και βάλαμε κι εμείς τη δική μας πινελιά..






















Με τις εικόνες από τη ζωή του ζωγράφου  φτιάξαμε κολάζ σε μορφή ταινίας.    





Και στη συνέχεια  κάναμε και αληθινή  ταινία...

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου